Альтернативна ліквідація юридичної особи є повною передачею корпоративних прав та обов'язків іншому засновнику та директору зі зміною реєстраційних даних юридичної особи протягом дуже коротких термінів.
Альтернативна ліквідація оформляється договором купівлі продажу корпоративних (обміну, дарування) прав чи нотаріальним заявою про вихід. Вносяться зміни до установчих документів підприємства та до реєстру державних реєстраторів. Вся первинна бухгалтерська документація та печатка актом приймання-передачі передається новим засновникам.
Реєстрація організації – це підготовка установчих документів підприємства міста і державна реєстрація юридичної особи у державних органах. Фахівці юридичної компанії «АльтерЮст» підберуть оптимальну систему оподаткування для Вашої компанії з урахуванням специфіки бізнесу з метою мінімізації Ваших майбутніх витрат та збільшення прибутку та у триденний термін без урахування вихідних та святкових днів зареєструють Вашу компанію в ЄДР, Податковій інспекції, органах Статистики та у ПФ.
Реєстрація підприємств буває з різними видами засновників:
- Резидентом (громадянином України);
- Нерезидентом фізичною особою;
- Резидентом юридичною особою;
- Нерезидентом юридичною особою.
Для прикладу розглянемо вартість реєстрації ТОВ з одним засновником:
- 1000 грн. – підготовка документів, їх подання та супровід;
- 250 грн. – нотаріальне засвідчення статуту;
- 300 грн. – нотаріальна довіреність на реєстрацію ТОВ у держреєстрі та податковій;
- 300 грн. – печатка підприємства;
Загальна вартість реєстрації ТОВ на загальній системі оподаткування складає 1850 грн.
Додаткові послуги при реєстрації компанії:
- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ) – 500 грн.;
- Реєстрація платником єдиного податку – 500 грн.;
- Якщо засновників більше одного – додатково сплачується кожна довіреність на реєстрацію у сумі 300 грн. за 1 шт.;
- Отримання електронно-цифрового підпису (ЕЦП) – 1000 грн.
Після проведення реєстрації, яка складає 3 робочі дні, Ви отримуєте такі документи:
- Статут підприємства;
- Печатку підприємства;
- Виписку (Свідоцтво про державну реєстрацію) в якій прописана інформація про постановку на облік у Податковій інспекції, службі Статистики, Пенсійному фонді .
Для реєстрації компанії з засновником резидентом нам необхідні наступні документи:
- Паспорт засновника;
- ІНН засновника;
- Паспорт директора (ним може бути і засновник);
- ІНН директора.
А також нам потрібна наступна інформація:
- Назва підприємства. Воно має бути унікальним і не сходитися з назвою іншого існуючого підприємства;
- Дані про розмір статутного капіталу підприємства. Статутний капітал не обмежений законом і його розмір може бути від 1 грн.; Види економічної діяльності (КВЕД). Кількість КВЕДів не обмежена;
- Юридична адреса підприємства. У разі потреби, юридична компанія «АльтерЮст» може надати Вам в оренду юридичну адресу для Вашого підприємства з поштовим обслуговуванням.
Також фахівці нашої компанії можуть зареєструвати підприємство із засновником нерезидентом фізичною особою, резидентом юридичною особою або нерезидентом юридичною особою. Звертайтеся за безкоштовною консультацією, і відкриття компанії перетвориться на швидку та непомітну процедуру!
Ліцензія – це офіційний дозвіл на здійснення конкретного виду діяльності при обов'язковому дотриманні ліцензійних вимог та умов, виданий ліцензуючим органом юридичній особі.
Наша компанія з радістю допоможе Вам отримати ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, а також ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю паливом без місць зберігання, ліцензія на зберігання палива, на продаж з місцем зберігання та без.
Звертаючись до фахівців юридичної компанії «АльтерЮст» для гарантованого одержання ліцензії для Вашого підприємства, Ви заощаджуєте не лише час, а й нерви, витрачені на отримання ліцензії.
Сьогодні печатки та штампи є єдиним прийнятним та законним способом завірити юридичну силу та дійсність документа, його здатність до правового обороту.
Згідно із законом юридичні особи - це самостійні суб'єкти, але фактично всю господарську діяльність, прийняття рішень, здійснюють люди. Тобто фактично про існування юридичної особи говорить лише запис у реєстрі, статутні документи та печатка. Якщо запис у реєстрі та статутний документ є важкодоступними для третіх осіб, то печатка підприємства зустрічається всюди, на всіх документах, до яких має відношення дана юридична особа. Тому печатка вважається «обличчям» підприємства, офіційним атрибутом компанії, її характерною ознакою.
Мета податкового планування – мінімізація податкових відрахувань у межах чинного податкового законодавства, включаючи також використання податкових пільг. Безліч податків, зборів та інших обов'язкових платежів, встановлених чинним законодавством України та стягуваних із суб'єктів господарювання, вимагає використання податкового планування з метою забезпечення ефективного фінансового управління.
Оптимізація оподаткування являє собою вибір оптимального варіанту господарювання, який забезпечує найкращий фінансовий результат за рахунок раціонального податкового планування підприємства та ефективного застосування податкових інструментів у рамках чинного законодавства.
Податкове планування з урахуванням особливостей кожного напряму бізнесу передусім передбачає:
- облік та оформлення витрат, що включаються до собівартості продукції;
- визначення величини нормативних витрат, що визначає затратоємність продукції;
- планування складу витрат, що включаються до собівартості;
- облік можливих податкових пільг;
- запровадження раціональної облікової політики.
Юридична адреса – це обов'язковий атрибут кожної юридичної особи. Юридичною адресою є місцезнаходження юридичної особи (організації або підприємства), тобто це офіційне місцезнаходження керівної ланки юридичної особи.
У разі, якщо засновники не мають своєї власної юридичної адреси – найоптимальнішим варіантом буде оренда юридичної адреси. Перевагою оренди адреси – це уникнення додаткових витрат на оренду або купівлю офісного приміщення, що не використовується і дорого.
Наша компанія надає в оренду тільки «чисті» юридичні адреси. Ви зможете спокійно розвивати свій бізнес або займатися іншою, не забороненою законом діяльністю, не турбуючись про додаткові перевірки та штрафи.
Сьогодні купівля готових підприємств є актуальною послугою. Якщо Ви вирішили, що вам вигідніше купити підприємство, ніж зареєструвати нове – звертайтесь до фахівців юридичної компанії «АльтерЮст». Ми маємо багаторічний досвід реєстрації компаній будь-якої форми власності, отримання ПДВ, підбору компаній для клієнта за необхідними параметрами, державної реєстрації змін, а також знаємо всі тонкощі та підводні камені в галузі корпоративного права – починаючи від реєстрації, закінчуючи ліквідацією компаній.
З нашою допомогою ви зможете купити туристичну чи охоронну агенцію, будівельну компанію чи фінансову установу, а також інші готові підприємства.
Залежно від системи оподаткування , ми пропонуємо компанії:
- на єдиному податку;
- на єдиному податку та ПДВ;
- на загальній системі оподаткування;
- на загальній системі оподаткування та ПДВ.
Деталі про кожне підприємство ви можете дізнатися у фахівців юридичної компанії «АльтерЮст».
Як купити компанію? Перед покупкою підприємства, ви повинні вирішити для себе, яка компанія вам потрібна. Можна купити ТОВ з ПДВ або без, а також компанію без оборотів або з історією, але без фактичної діяльності. На вартість компанії впливає наявність історії, ліцензій та інші фактори.
При зверненні з питанням про купівлю підприємства до фахівців юридичної компанії «АльтерЮст», Ви отримаєте кваліфіковану консультацію щодо вибору системи оподаткування для Вашого бізнесу, а також ми підберемо для Вас необхідну компанію з огляду на наступні параметри:
- Місце реєстрації. Ми завжди маємо компанії в необхідному районі.
- Назва. Якщо Вам не подобається назва компанії, яку Вам підібрали фахівці нашої компанії – ми з радістю змінимо його під час здійснення державної реєстрації змін юридичної особи.
- КВЕД чи види діяльності. Тут аналогічно до попереднього пункту – підберемо необхідні, або відкоригуємо у разі потреби.
- Подання звітності. Цей пункт для компаній із історією. Наші фахівці проконтролюють передачу Вам від попереднього власника всієї звітності по підприємству, що купується, незалежно від того вела компанія діяльність або подавала нульові звіти. У разі потреби наші фахівці проведуть обов'язковий чи ініціативний аудит підприємства, який встановить реальну ліквідність компанії.
- Термін дії ліцензії. Це стосується тих компаній, які вони мають. Обов'язково перед покупкою ми перевіримо та повідомимо Вам термін дії ліцензій та доповнень до них.
Добровільна ліквідація можлива за рішенням засновників.
Після прийняття такого рішення, протягом трьох робочих днів про це слід повідомити реєструючий орган. Ви сповіщаєте про ліквідацію та призначення ліквідаційної комісії або ліквідатора. Якщо Ваша організація веде господарську діяльність, то необхідна податкова звірка. Якщо на Ваша організація здає "нульову" бухгалтерську звітність і діяльність не веде, у компанії немає заборгованостей перед бюджетом і відсутні кошти на розрахунковому рахунку, то швидше за все виїзної податкової перевірки можна уникнути. Якщо компанія має борги перед бюджетом – борги з податків і зборів, перед ліквідацією їх потрібно погасити, і навіть на момент закриття мають бути повністю проведені розрахунки з контрагентами, тобто. Ваша компанія не повинна мати борги перед партнерами, інакше процес ліквідації може бути зупинений вже в ході цієї процедури.
Підприємство може здійснювати бухгалтерський облік такими способами:
- найняти спеціаліста в штат;
- скористатися послугами спеціалізованої компанії, яка надає послуги з бухгалтерського супроводу з укладанням договору на надання відповідних послуг;
- скористатися послугами «що приходить» бухгалтера, який може бути і дуже кваліфікованим, проте даний вид співробітництва несе в собі ризики помилок таким бухгалтером, а важелів юридичного впливу на нього немає.
Юридична компанія «АльтерЮст» пропонує Вам послугу з віддаленого бухгалтерського обліку на Вашому підприємстві. Такий варіант підійде як фізичним, так і юридичним особам. У нашій компанії працюють фахівці широкого профілю, які розуміються на всіх системах оподаткування. Вартість послуг дуже демократична. І залежить від фактичного часу, що витрачається нашими фахівцями на ведення бухгалтерського обліку Вашого підприємства, а також від функцій, що покладаються на наших спеціалістів. Оскільки перелік виконуваних робіт може значно змінюватись навіть для схожих підприємств.
Послуги бухгалтерського аутсорсингу від юридичної компанії «АльтерЮст» складаються з:
- високого рівня надійності та якості послуг: ми дуже ретельно підходимо до вибору фахівців і завжди дбаємо про їх підвищення кваліфікації, і, крім того, періодично перевіряємо рівень підготовки наших співробітників на спеціальних атестаціях;
- детального консультування у виборі оптимальної системи оподаткування та схеми ведення бухгалтерського обліку у Вашій компанії;
- комплексного або часткового бухгалтерського супроводу Вашої компанії, підготовки та подання всієї бухгалтерської та податкової документації у відповідні контролюючі органи;
- ретельного аналізу ведення бухгалтерського обліку у Вашій компанії;
- нарахування заробітної плати співробітникам Вашого підприємства;
- всіх видів банківських операцій;
- докладного консультування у разі виникнення конфліктних ситуацій з державними органами контролю, а також допомога при оскарженні їх рішень;
- консультацій щодо Вашої поведінки у разі вилучення, обшуку та інших процесуальних дій.
Надаючи бухгалтерські послуги Вашої компанії, ми гарантуємо повну конфіденційність фінансової інформації. Ви можете бути впевнені, що Ваші дані залишаться в таємниці.
Вийти на міжнародний ринок можна шляхом реєстрації нового підприємства, купівлі корпоративних прав вже існуючої компанії-нерезидента або відкриття представництва резидента України.
Наша компанія готова надати такі послуги:
- Реєстрація компаній за кордоном;
- Консультування та вибір юрисдикції з найзручнішою системою оподаткування;
- Формування структури власності бізнесу;
- Підготовка документів для реєстрації компаній за кордоном ;
- Легалізація документів;
- Дальній супровід діяльності компанії;
- Відкриття банківського рахунку в банках;
- Допомога та супровід угод щодо виведення активів за кордон.
Банкрутство компанії є дуже складною процедурою, при якій юридична допомога є необхідною, оскільки в кожному конкретному випадку існують свої особливості та нюанси залежно від форми юридичної особи, обраної процедури банкрутства, розміру боргу, ринкової вартості компанії та багатьох інших факторів.
На будь-якому етапі процедури банкрутства компанії може знадобитися її якісний юридичний супровід.
Основні етапи процедури банкрутства підприємств:
- проведення консультацій з питань банкрутства
- оформлення та подання заяви про відкриття справи про банкрутство та її розгляд господарським судом
- подання оголошення у ЗМІ про відкриття процедури банкрутства
- формування комісії кредиторів
- проведення зборів комісії кредиторів
- складання реєстру кредиторів
- порушення справи про банкрутство господарським судом
- ухвалення рішення про санацію, проведення процедури санації
- визнання боржника банкрутом та призначення ліквідаційної комісії
Після проходження всіх етапів, підприємство офіційно читається банкрутом, що дає такі переваги:
- термін виконання всіх грошових зобов'язань підприємства вважається наступним
- у підприємства не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі щодо сплати податків та зборів)
Необхідно пам'ятати, що банкрутство – це складна, багатоступінчаста та тривала процедура, яка потребує величезної витрати часу. Тому здійснювати процедуру банкрутства необхідно довірити виключно професіоналам, які мають багаторічний позитивний досвід у цій складній процедурі під назвою ліквідація підприємства шляхом банкрутства.
Фахівці юридичної компанії «АльтерЮст» здійснюють професійний та комплексний підхід до процедури ліквідації підприємства як шляхом банкрутства, так і альтернативним способом. Наша мета найбільш вигідна з погляду фінансових, тимчасових та репутаційних наслідків вирішити завдання, пов'язане з ліквідацією Вашого підприємства.